Thursday, December 15, 2011

Salata mea de iarna

Cum am aflat si eu...in cele din urma... ca cerealele ar trebui evitate (de carnea provenita de la animale indopate cu antibiotice, hormoni de crestere si hrana modificata genetic nu mai vorbim) si ca ar trebui sa papam legume cat cuprinde, fructe, nuci, seminte, germeni si cam atat, a trebuit sa modific intregul meniu.....si iata capodopera serii.

Salata mea de iarna

Cum iarna nu avem prea multe variante de legume, iata ce am pus eu in salata:
-morcov
-ceapa
-telina radacina
-radacina patrunjel/pastarnac
-sfecla rosie
-varza rosie/alba
-ridiche neagra
-masline
-mazare
-mar
-seminte de canepa
-oua fierte
-germeni de lucerna, ridiche, quinoa, linte
-cartofi fierti (cateodata)
-dressing (ulei, otel, zeama lamaie, sare, boia, curry, piper)
-patrunjel, marar (frunze)

Toate sunt crude, exceptiile fiind mentionate mai sus. Salata este foarte consistenta si tine de foame, chiar si fara cartofi.
Dressingul poate fi inlocuit cu maioneza, se mai pot face variatii adaugand: fasole verde, boabe de porumb ( nu recomand), piept de pui (de tara), peste (captura, nu de crescatorie), castraveti murati, seminte de in, seminte de bostan, de floarea soarelui, etc.
Tin sa precizez ca aceasta salata a fost foooaaarte bine primita de barbatul casei, care greu renunta la carnea noastra cea de toate zilele...
Desigur as fi putut pune si niste rosii de prin Turcia sau alte minunatii pline de chimicale, ceva porumb modificat genetic sau peste hranit cu porumb modificat genetic, dar desigur, scopul era sa fac o mancare sanatoasa.
Asa ca vara viitoare am sa-mi fac propriile mele rosii deshidratate, si voi avea rosii si iarna.




No comments:

Post a Comment

Postări populare

Total Pageviews