Wednesday, April 18, 2012

Mini-mini gradina de balcon

Normal ca mi-as fi dorit sa le pot cultiva intr-o gradina adevarata. Dar din pacate astea sunt posibilitatile momentan. As fi vrut sa pot creste mai multe, dar mi s-au terminat ghivecele si pamantul.
Pamantul e adus de pe un camp, nu e pamant plin de chimicale cumparat de la florarie.
Vasele mi-as fi dorit sa fie din alt material decat din plastic, sper sa ma mobilizez si sa realizez si eu ceva dupa acest superb tutorial pe care vi-l recomand cu caldura:

Asadar, semintele le-am procurat de la tarani (cu exceptia macrisului luat din Carrefour si a coriandrului care e luat de la magazinul naturist), le-am pus in pamant la data de 08.04.2012 si iata rezultatele dupa o saptamana:

 Data 17.04.2012
Patrunjel
(cu 2-3 fire rebele de floarea soarelui iesite din niste seminte cazute accidental pe pamantul din ghiveci)
Macris
Cimbru

Marar si/sau patrunjel

Plantutele de ardei ciusca si cele de rosii inima boului nu ai iesit inca (daaa....stiu ca le-am pus tarziu).
Am eu un balcon destul de generos, dar nu stiu ce am sa ma fac cu rosiile cand vor creste? Nu am putut rezista tentatiei de a le cumpara, si o data ce le-am avut in mana, cum sa nu le pun in pamant? 

Data 02.05.2012
Macris                                Patrunjel

Marar si cateva fire de patrunjel                               Cimbru

Rosii 

31.05.2012
 Leandru                                           Macris                                       Patrunjel
 

Marar                                                    Rosii                                       Rosii




  Cimbru si rosii                                      Patrunjel pus in luna mai

07.06.2012

Leandru




21.06.2012
 
Coriandru (pus in mai)                         Cimbru si rosii 

2 ardei iuti crescuti in ghiveciul de aloe vera in luna ianuarie :)
 
luna martie- deja unul dintre ei s-a copt


Voi publica update-uri cand vor fi modificari majore.

No comments:

Post a Comment

Postări populare

Total Pageviews